Friday, February 17, 2012

Kawan+Sahabat = Terima Kasih Allah :)

Kawan?.Sahabat?..apa beza?. Mereka itulah sumber kekuatan kita. Saat sedih?duka?ye..Terima Kasih Allah. Ianya memang satu Anugerah yang tak ternilai. Tanpa mereka mungkin kita tak mengerti apa itu pengorbanan,kasih dan sayang. Ye..semua ini berlaku atas izin Allah. Alhamdulilllah sahabat saya terlalu baik untuk saya. Pada saya, Persahabatan ini terlalu bererti buat saya. Teguran dan nasihat itu sebenarnya untuk  membina diri kita. Percayala, andai kita baik dengan orang, orang juga akan baik dengan kita or,  dalam kata lain "what u give,u will get back". :) .. Buat sahabat, Terima Kasih berjuta-juta kerana anda sebahagian dalam hidup saya. Tidak terbalas segalanya.Semoga persahabatan ini kekal hingga akhir hayat. Terima Kasih Allah :)

(✿◠‿◠)

No comments: